Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Veel gestelde vragen

1) Levende dieren

+
De kleine witte steentjes zijn clinoptiloliet, een bestanddeel van zeoliet. De zwarte vlokken of korrels zijn actieve kool. Deze twee elementen vangen ammoniak, zware metalen, toxines, enz. op.
+
De dieren vasten de dag voordat ze vertrekken. Ze eten niet om een ​​lege maag te hebben en om uitwerpselen tijdens het transport te vermijden. Mest kan ammoniak veroorzaken en dieren in gevaar brengen.
Tijdens het transport zijn dieren gestrest, hun kleuren zijn doffer. Na acclimatisatie, zelfs een paar dagen, zullen de dieren hun kleuren terugkrijgen. Let op, de foto's van internet zijn soms geretoucheerd, bepaalde dieren hebben alleen intense kleuren in periode van kosten (reproductie). De foto's zijn meestal die van het mooiste exemplaar, dominant of ouder.
+
Dieren worden verpakt in geschikte plastic zakken, elke zak is gevoerd (een duurzaam alternatief is in ontwikkeling.). De dieren worden vervolgens (in het koude seizoen) in een geïsoleerde box met transportverwarmer geplaatst.
Dieren kunnen, afhankelijk van de bestelde hoeveelheid, in één of meerdere zakken worden verpakt. De geïsoleerde dozen zijn herbruikbaar, of je kunt ze naar een recyclingcentrum gooien. De kachels kunnen na afkoeling (verharding) bij het huisvuil worden gedeponeerd.
+
De hoeveelheid water is altijd voldoende voor de dieren. De prijs van expreslevering wordt bepaald door het gewicht en de grootte van het pakket. Het gewicht van het water wordt berekend om u een aantrekkelijke prijs te bieden.
+
Tijdens het transport is het water in de zakken in beweging. De garnalen kunnen niet constant zwemmen zonder het risico te lopen uitgeput te raken, de steundraden drijven in het water en laten de garnaal hangen. De draden mogen niet in het aquarium worden geplaatst.

2) Levering

+
- Click and Collect: ophalen in de winkel is gratis.
- Tank, zware lading en groot formaat (thuislevering): van 10kg-50kg tot 85€, 50kg-300kg tot 95 €, 300kg-450kg aan 120€.
- Overige materialen en planten (thuislevering): van 0-10kg tot 8.50€, 10-30kg aan 10€.
- Overige materialen (mondial relay): van € 6 tot € 13 afhankelijk van gewicht (geen garantie op planten).
- Dieren zonder overlijdensgarantie: van € 19,99 tot € 25,50 afhankelijk van gewicht (express levering met kratten isothermen en kachels om een ​​comfortabele temperatuur voor de dieren).
Houd er rekening mee dat de prijs indicatief is en dat extra kosten kunnen worden geclaimd als de vervoerders hiervan op de hoogte stellen. In geval van weigering van uw kant kan de bestelling in de winkel worden ingetrokken of worden terugbetaald.
+
- Tank, zware lading en groot formaat (thuisbezorging): van 10kg-50kg tot 75€, 50kg-300kg tot 90€, 300kg-450kg tot 120€.
- Overige materialen en planten (thuislevering): van € 19 tot € 69 afhankelijk van het gewicht.
- Overige materialen en planten (mondiale relais): van € 8,50 tot € 22,50 afhankelijk van gewicht (geen garantie voor planten).
- Dieren zonder overlijdensgarantie: van € 31,99 tot € 44,99 afhankelijk van het gewicht (expreslevering met geïsoleerde dozen en kachels om een ​​comfortabele temperatuur voor dieren te garanderen).
Houd er rekening mee dat de prijs indicatief is en dat extra kosten kunnen worden geclaimd als de vervoerders hiervan op de hoogte stellen. In geval van weigering van uw kant, kan de bestelling worden terugbetaald.
+
- Water- en terrestrische planten: 3 tot 7 werkdagen.
- Levende dieren: verzending van dieren alleen op maandag en dinsdag.
- Levend voer: verzending 1 week na bestelling (Alleen woensdag).
- Zware ladingen (tanks, etc.): 5 tot 15 werkdagen.
- Materialen: 1 tot 5 werkdagen.
Let op, niet verwarren, deadline verzending en levertijd.
+
- Tub, zware lading en groot formaat (thuislevering): 8-10 werkdagen.
- Levend voer en materialen: 1-2 werkdagen (levend voer wordt alleen op woensdag verzonden).
- Overige materialen en planten (mondiale relais): 3-5 werkdagen (planten worden dinsdag of Alleen woensdag).
- Dieren met overlijdensgarantie: levering binnen 24 uur (alleen verzonden op maandag en dinsdag).
- Dieren zonder overlijdensgarantie: levering binnen 24 uur (alleen verzonden op maandag en dinsdag)
+
- Tank, zware lading en groot formaat (thuisbezorging): 8-10 werkdagen.
- Materialen: 4-12 werkdagen.
- Levend voer: 2 - 4 werkdagen (levend voer wordt alleen op woensdag verzonden).
- Overige materialen en planten (mondiaal relais): 5-7 werkdagen (planten worden alleen op dinsdag verzonden).
- Dieren zonder overlijdensgarantie: levering binnen 24 uur (alleen verzonden op maandag en dinsdag).
+
Het standaard relaispunt is het dichtst bij het adres dat op uw bestelling is vermeld. Als je een bepaald relaispunt wilt, specificeer het dan in de "opmerking" sectie.
+
Om te besparen op bezorgkosten, scheidt u levende dieren van andere materiële items in 2 bestellingen.
+
De levering van levende dieren moet gebeuren door een erkende vervoerder. UPS heeft deze certificering in tegenstelling tot standaard bezorgdiensten zoals Bpost.
+
Als je planten, levende dieren of kwetsbaar materiaal hebt besteld, controleer dan de status van je bestelling in het bijzijn van de bezorger. Als de dieren dood zijn of je bestelling beschadigd is, meld het probleem dan op het bestelformulier van de bezorger. Dit proces vergemakkelijkt en versnelt de terugbetaling.

3) Opdrachten

+
Na verzending ontvangt u een e-mail met een verzendbevestiging. Vervolgens een e-mail met een trackingnummer en het bezorgbedrijf.
U kunt uw pakket volgen op de juiste site.
+
Neem snel contact met ons op via [email protected] zodat we je bestelling kunnen annuleren en je terugbetalen.
Als uw bestelling wordt verzonden of is verzonden, kunnen we uw bestelling helaas niet annuleren. Je zult moeten wachten om het pakket te ontvangen en het naar ons terug te sturen om te worden terugbetaald.
+
Als u uw bestelling wilt wijzigen, neem dan snel contact met ons op via e-mail op [email protected] zodat we de wijziging kunnen doorvoeren. Als uw bestelling is verzonden, kunnen we de wijziging helaas niet garanderen.
Alle wijzigingen in bestellingen kunnen een gewichtsverandering veroorzaken, de verzendkosten kunnen indien nodig worden herzien.
+
Als de levertijd verstreken is, neem dan contact met ons op via e-mail op [email protected] met je bestelnummer en je trackingnummer zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
+
Neem contact met ons op via e-mail op [email protected] met uw bestelnummer en foto's van uw beschadigde artikelen zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen. Geef ook foto's van de verpakking om te controleren of deze niet zijn beschadigd door transport.
Als uw pakket beschadigd aankomt, neem dan de tijd om uw artikelen uit te pakken in het bijzijn van de bezorger om de staat van uw artikelen te controleren. Als ze beschadigd zijn, stuur het pakket dan rechtstreeks terug naar de bezorger, dit zal de terugbetaling vergemakkelijken.
+
Neem contact met ons op via e-mail op [email protected] met uw bestelnummer zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen en de terugbetalingsprocedure kunnen starten.
Let op, in het geval van verlies van het pakket of totale vernietiging, zullen de verzendkosten worden vergoed na onderzoek door de vervoerder.
+
Contacteer ons via e-mail op [email protected] met uw bestelnummer en foto's van uw dode dieren zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Let op, voor het verkrijgen van restitutie is het is verplicht om foto's te maken van dode dieren in hun originele GESLOTEN verpakking. Bovendien worden de bezorgkosten niet terugbetaald.
+
Zorg ervoor dat u het e-mailadres gebruikt waarmee u uw bestelling heeft geplaatst.
Als je meerdere accounts hebt, leidt het platform niet automatisch af dat het om dezelfde klant gaat.
Als je je accounts wilt samenvoegen, neem dan contact op met [email protected]
+
Het verzenden van levende dieren moet niet lichtvaardig worden opgevat, de klant is ook verantwoordelijk, hij moet aanwezig zijn om de dieren niet te verwaarlozen. De bezorgdag is duidelijk vastgelegd bij UPS. Daarom wordt er geen restitutie van de bestelling geaccepteerd als de klant niet aanwezig was.

4) Betalingen & contact

+
We accepteren betalingen met creditcard (Mastercard, VISA, American Express, Maestro, creditcard), Paypal, Giropay, Klarna en Paysafecard.
+
Betaling is 100% veilig. We gebruiken een betalingsprovider, Mollie die je gegevens versleutelt, dus we hebben er geen toegang toe.
+
U kunt contact met ons opnemen via e-mail op [email protected] of op Facebook en Instagram.
Als uw verzoek dringend is, kunt u ons telefonisch bereiken op +32 493 11 90 11 du Dinsdag t/m vrijdag van 14.00 tot 18.00 uur
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »